Ansökan om medlemskap

Vem som helst är välkommen att bli medlem i Lidingö Tennisklubb. Du behöver inte spela regelbundet för att vara medlem, men spelar du några gånger per år tjänar du snabbt in medlemsavgiften i och med att du som medlem får billigare banhyra.

Medlemskapet gäller alltid från och med 1 januari till sista december eller 1 juli till 30 juni beroende på när under året du blir medlem. Avgiften är 500kr/år för vuxna och 300kr/år för juniorer. I medlemskapet ingår bättre priser på banorna, rabatt i vår tennisshop samt att du automatiskt får alla våra nyhetsbrev, inbjudningar till diverse events, etc.

För att bli medlem fyller du i medlemsansökan på länken nedan. Vi skickar alla fakturor via epost, så var noga med att fylla i rätt epost-adress.

Genom att skicka din medlemsansökan godkänner du samtidigt att LTK får behandla dina personuppgifter.

Här hittar du vår integritetspolicy.

Om du vill träda ur medlemskapet gör du det skriftligen till sportkontoret@lidingotk.se innan 1 dec eller 1 juni.

Medlemsansökan

Läs om klubbens regler: